Pristatymo sąlygos ir taisyklės
Čia rasite išsamią informaciją apie prekių pristatymą elektroninėje parduotuvėje Išimtiniais atvejais deklaruojamas pristatymo laikas gali keistis dėl ne nuo mūsų priklausančių veiksnių.
Žemiau yra lentelė, kurioje pateikiamos pristatymo kainos
Pristatymo tipas: Kaina
Omniva kurjeriu.5,99 EurĮ
Omniva siuntų tašką ar terminalą3,99 Eur
Venipak kurjeriu.4,99 EurĮ
Venipak siuntų tašką ar terminalą3,99 Eur
Pristatymas kurjeriu
Užsakytas prekes pristatysime visoje Lietuvoje. Prekės pristatomos per 5-7 d.d. nuo apmokėjimo patvirtinimo (patvirtinus apmokėjimą, užsakymo būklė sistemoje pasikeičia į "Užsakymas vykdomas"), gali būti, kad dėl nenumatytų priežasčių siuntų pristatymas užtruks ilgiau. Apie tikslų atvykimo laiką kurjeris informuos skambučiu arba trumpąja žinute (SMS).
Prekių pristatymo laiko intervalas didžiuosiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje) yra nuo 8 iki 18 val. darbo dienomis, o kitų miestų gyventojams prekės pristatomos darbo dienomis nuo 10 iki 16 val.
Siuntų pristatymo kaina priklauso nuo užsakytų prekių kiekio ir svorio. Pristatant į Kuršių Neriją (Neringos sav.) taikomas papildomas 27 € mokestis.
Prekes gali priimti/ atsiimti tik užsakymą vykdęs asmuo, arba asmuo nurodytas užsakymo formoje. Priimant/atsiimant prekes būtina turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą, vairuotojo pažymėjimą.
Prekių pristatymo metu, senos technikos nesurenkame.
Svarbu žinoti priimant prekes
Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas, kartu su transporto įmonės atstovu turi patikrinti siuntos pakuotės būklę, jos turinį, prekių kiekį.
Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos turi nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Vėliausiai pretenziją apie netinkamą prekės komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus Pirkėjas gali pateikti per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimas patvirtinamas parašu kurjeriui).
Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
Į DPD Pickup siuntų tašką ar Omniva paštomatą
Pristatyti į DPD Pickup siuntų taškus ar terminalus užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (61 x 44 x 37 cm) bei svorio (iki 20 kg) apribojimus.
Pristatyti į Omniva siuntų taškus ar terminalus užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (38 x 37 x 63 cm) bei svorio (iki 24 kg) apribojimus.